Saturday, June 28, 2014

Kekal bertenaga sepanjang berpuasa bersama Shaklee Performance® Drink !!!

Alhamdulillah..

InsyaAllah, bertemu lagi kita di bulan Ramadhan yang penuh berkat.. Esok 1 Ramadhan umat islam seluruh dunia mula berpuasa selama sebulan..

Dalam cuaca yang panas ni badan kita perlukan air secukupnya. Kekalkan kesihatan dan kesegaran tubuh badan sepanjang hari dengan Performance Drink dari Shaklee.



Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan dan tahap pencapaian yang kurang memberangsangkan bagi para atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk
menyokong tahap hidrasi berbanding air. Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran
Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat kami dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.


Terbukti secara klinikal
Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:
•    Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan 
      hidrasi
•    Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk 
      kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
•    Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan 
      keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.





Shaklee Performance drink mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehidrasi, berfungsi seperti minuman isotonik.


Diperkuatkan dengan formula yang terbukti secara klinikal  dapat membantu anda bertahan lebih baik, berlatih lebih lama dan kembali bertenaga dengan lebih cepat sepanjang hari berpuasa @ bersukan.

Ia telah diambil oleh ahli-ahli sukan dalam Olympic game untuk mengekalkan tenaga dan stamina mereka semasa latihan dan sukan.

Walaupun kita bukan ahli sukan, tetapi ia amat sesuai diambil untuk mengekalkan tahap air dalam badan kita terutamanya semasa berpuasa.

Diperlukan hanya dua kali (sahur dan berbuka) sehari untuk aktiviti seharian semasa berpuasa tanpa dehidrasi. Rasalah performance Performance Drink Shaklee hari ini dan kongsikan kebaikan dengan ramai yang ada di luar sana supaya bulan puasa ini akan dipermudahkan.

#Jaminan Ketulenan Shaklee :
Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan

Sumber : www.shaklee.com.my


Minat nak dapatkan minuman yang hebat ini untuk berpuasa?

Hubungi kami Shaklee Independent Distributor :
Pamela 013-3787121(COD sekitar Bera,Triang / Pahang)
Azalee 019-9208208 (COD sekitar Kuala Terengganu, Marang & Besut / Terengganu)







No comments:

Post a Comment