Thursday, June 12, 2014

Rangkaian Penyusuan Terhebat!

Assalamualaikum, hari ini saya nak bercerita tentang rangkaian penyusuan Shaklee.
Berdasarkan pengalaman saya yang lalu, saya memang menyusukan anak secara eklusif. Untuk menetapkan target begitu, saya terpaksa mengambil pelbagai jenis makanan yang dikatakan MAMPU menambah susu badan. Ketika itu memang berat badan saya bertambah disebabkan faktor itu....hehehe namun, yang sedihnya saya masih lagi mengalami masalah kurang susu. Pelbagai ubat homopati dan ubat dari Hospital menjadi hidangan saya setiap hari, kerana ketika itu saya tidak lagi mengenali Shaklee. Saya mampu menyusukan anak walaupun dalam keadaan begitu sehingga 1tahun 4 bulan...alhamdulilah. Berhenti pun bila anak dan mula memberontak dengan bekalan susu saya.

Memang itulah lumrah bagi ibu yang menyusukan anak dengan susu ibu, pasti akan mencari jalan untuk menambah susu. Malah ibu-ibu sanggup mengambil pil-pil hormon (walaupun tidak betul2 memerlukan) demi memperbanyakkan susu badan.

Setelah saya mengenali Shaklee, patutlah Shaklee syarikat suplemen no 1 Di US kerana kepelbagaian kebaikan dalam suplemennya. Antaranya ialah rangkaian suplemen penyusuan Shaklee dipakej khas bagi memudahkan ibu-ibu menyusukan… supaya tak adalah tercari-cari “Apa supplement terbaik untuk ibu yang menyusukan bayi?” atau “Apa pil penambah susu terbaik?” kerana rangkaian ini melengkapkan semua keperluan ibu dan anak.

Suplemen Penyusuan  ini mengandungi:
Vitalea = multivitamin dan multimineral bagi membekalkan keperluan vitamin dan mineral keperluan harian tubuh.
Vita-C = penting untuk kesegahan sel, mempertingkatkan imuniti tubuh, mencantikkan kulit dan antioksidan.
B Complex = mengurangkan stress, mengimbangi hormon, membakar makanan menjadi tenaga, asid folik penting dalam penyusuan ibu.
Alfalfa = digunakan zaman-berzaman sebagai penambah susu di negara Barat. Di samping itu, kegunaan alfalfa sangatlah banyak.
Shaklee ESP:menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten, bantu mengurangkan kolesterol.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Ibu-ibu yang pernah mengambil suplemen ini mendapati badan mereka tambah bertenaga, susu badan kelihatan lebih pekat malah ada yang mendapati susu badan mereka bertambah banyak.

Namun, 3 PERKARA PENTING ini perlu diamalkan:
Minum 3Liter air sehari
Pam susu 3 jam sekali
Doa, tawakal

Namun harus ingat, suplemen ini bukan ubat magik, apa lagi berasaskan perangsang dan terus nampak perubahannya… natural supplement bertindak begitu lembut dan lunak dengan tubuh kita. Jadi, bersabarlah dan konsisten amalkan 3 perkara di atas.

 Bagi sebarang kemusykilan atau pertanyaan, hubungi  kami...
Norpamela Mohtar
Shaklee Independent Distributor
COD area : Bera,Triang Pahang

Mohd Noor Azalee
Shaklee  Independent Distributor
COD area Kuala Terengganu dan sekitar



No comments:

Post a Comment